1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2017

Gönderilme zamanı: 30 Eyl 2016 [ 11:46 ]
gönderen VSaBaH
Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2017

?
Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetlerine bağlanmak için gerekli menüyü çağrı merkezinden kaldırdı. Bunu sadece bilenler kullanıyor. Yani telesekreter müşteri temsilcisini telafuz etmiyor.
Peki Yapı Kredi Bankasının müşteri hizmetlerine bağlanmak için hangi tuşları tuşlamalıyız?



>
MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI: 444 0 444 / 0850 222 0 444


 !
1 KREDİ KARTI İŞLEMLERİ
1.1 Son Ekstre Bilgileriniz, Ödemeleriniz ve Ekstre Talepleriniz
1.2 Limit ve Güncel Bakiye Bilgileriniz
1.3 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
1.4 Kartınızın Paro Puan Özelligini Aktif Hale Getirmek
1.5 Hediye Kartla Tanışmak ve Bilgi Almak
1.6 Ek Kart İşlemleri
1.0 Müşteri Temsilcisine Bağlanmak


 !
2 BANKACILIK İŞLEMLERİ
2.1 Vadesiz Hesap Bilgileriniz
2.2 Yatırım, Hisse Senedi İşlemleriniz ve Piyasa Bilgileri
2.3 Para Transferleri ve Fatura Ödemeleriniz
2.4 Kurye Aşamasındaki Kartınızın Durumunu Öğrenmek
2.0 Müşteri Temsilcisine Bağlanmak


Diğer tüm menülere dinlemeden ulaşmak için bu sayfayı kontrol ediniz;
LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!

Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri direk bağlanma 2017, Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri direk bağlanma 2017, Yapı Kredi Bankası Müşteri Temsilcisi direk bağlanma 2017, Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri direk tuşu, Yapı Kredi Bankası Müşteri Hizmetleri tuşları

Re: Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma 2016

Gönderilme zamanı: 30 Eyl 2016 [ 11:48 ]
gönderen VSaBaH
29 Ekim 2016 adresinde tekrar aranarak teyit edilmiştir. Bilgiler doğrudur...