Eş ve Müşteriyi Elde Tutmanın Sırları
Eş ve Müşteriyi Elde Tutmanın Sırları
Eş ve Müşteriyi Elde Tutmanın Sırları
“Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” adlı ikinci kitabında Ali Saydam, hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrı’ açıklıyor.
Remzi Kitabevi’nin yayınladığı ve tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu’na bağışlanacak olan “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” adlı ikinci kitabında Ali Saydam, hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrı’ açıklıyor.
İletişim danışmanı Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” isimli ikinci kitabı, Remzi Kitabevi’nden yayınlanarak raflarda yerini aldı. Saydam'ın, beş yıl kadar önce de ilk kitabı olan "Algılama Yönetimi" Rota Yayınlarından çıkarak okurlarla buluşmuştu.
“Naz olmaksızın aşk hatta herhangi bir ilişki mümkün müdür? Tabii ki mümkün değildir. En garantili özel müşteri, en yakın eş bile her an çekip gidebilecekmiş gibi ‘ihtimam’ ister…” diyen Ali Saydam yeni kitabında, ‘özel müşteri’ ve ‘eş’ ile ilişki arasındaki benzerliklerden yola çıkarak ilişkilerin nasıl yönetilebileceğini anlatıyor.
Hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrın’ okuyucularla buluştuğu kitapta “Kimin kimi yöneteceği; ilişkilerdeki 7 ölümcül günah; aşk ve nefret arasındaki ince çizgi; kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler; ilişkinin bir numaralı düşmanı; şikâyetler ve krizler; dinlememek; ısrarın dozu” gibi birçok soruna ipuçlarıyla yanıt aranıyor. Kitap, böylece okura, eş ve müşteriyi kaybetmeme refleksi kazandırmayı hedefliyor.
Gelirler Bursa Dönüşüyor
Ali Saydam, Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir? kitabından elde edilecek tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü yüksek lisans ve doktora burs fonuna bağışlayacak. Kitap, Remzi Kitabevi’nin İstanbul, Ankara ve Antalya’daki şubelerinin yanı sıra D&R, Kabalcı, Beyaz Adam, Mephisto, İstiklal, Robinson Crusoe, Penguen, Nezih, İnkılap Kitabevi gibi büyük kitapçılardan ve idefix, hepsiburada.com, kitapyurdu.com, kitapturk, Türk Kitabevi, ilknokta.com, bidolukitap.com, kitapadresi.com e-ticaret sitelerinden de satın alınabiliyor.
İmza Günü
Tüm geliri, Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu’na bağışlanacak olan Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir” isimli ikinci kitabının imza günü, Remzi Kitabevi Akmerkez Şubesi’nde düzenlenecek.
“Kimin kimi yöneteceği, ilişkilerdeki 7 ölümcül günah, aşk ve nefret arasındaki ince çizgi, kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler, ilişkinin bir numaralı düşmanı, şikâyetler ve krizler, dinlememek, ısrarın dozu” gibi bir çok soruna “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir” kitabıyla yanıt arayan Ali Saydam, 29 Ocak 2011, Cumartesi günü 15.00 - 17.00 saatleri arasında okurlarıyla buluşacak.
PROGRAM:
Tarih: 29 Ocak 2011, Cumartesi
Saat: 15:00-17:00
Yer: Remzi Kitabevi / Akmerkez Şubesi
“Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” adlı ikinci kitabında Ali Saydam, hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrı’ açıklıyor.
Remzi Kitabevi’nin yayınladığı ve tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu’na bağışlanacak olan “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” adlı ikinci kitabında Ali Saydam, hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrı’ açıklıyor.
İletişim danışmanı Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir?” isimli ikinci kitabı, Remzi Kitabevi’nden yayınlanarak raflarda yerini aldı. Saydam'ın, beş yıl kadar önce de ilk kitabı olan "Algılama Yönetimi" Rota Yayınlarından çıkarak okurlarla buluşmuştu.
“Naz olmaksızın aşk hatta herhangi bir ilişki mümkün müdür? Tabii ki mümkün değildir. En garantili özel müşteri, en yakın eş bile her an çekip gidebilecekmiş gibi ‘ihtimam’ ister…” diyen Ali Saydam yeni kitabında, ‘özel müşteri’ ve ‘eş’ ile ilişki arasındaki benzerliklerden yola çıkarak ilişkilerin nasıl yönetilebileceğini anlatıyor.
Hem eş hem de özel müşteriyi kaybetmeyi engelleyecek ‘beş önemli sırrın’ okuyucularla buluştuğu kitapta “Kimin kimi yöneteceği; ilişkilerdeki 7 ölümcül günah; aşk ve nefret arasındaki ince çizgi; kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler; ilişkinin bir numaralı düşmanı; şikâyetler ve krizler; dinlememek; ısrarın dozu” gibi birçok soruna ipuçlarıyla yanıt aranıyor. Kitap, böylece okura, eş ve müşteriyi kaybetmeme refleksi kazandırmayı hedefliyor.
Gelirler Bursa Dönüşüyor
Ali Saydam, Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir? kitabından elde edilecek tüm geliri Bersay İletişim Enstitüsü yüksek lisans ve doktora burs fonuna bağışlayacak. Kitap, Remzi Kitabevi’nin İstanbul, Ankara ve Antalya’daki şubelerinin yanı sıra D&R, Kabalcı, Beyaz Adam, Mephisto, İstiklal, Robinson Crusoe, Penguen, Nezih, İnkılap Kitabevi gibi büyük kitapçılardan ve idefix, hepsiburada.com, kitapyurdu.com, kitapturk, Türk Kitabevi, ilknokta.com, bidolukitap.com, kitapadresi.com e-ticaret sitelerinden de satın alınabiliyor.
İmza Günü
Tüm geliri, Bersay İletişim Enstitüsü Yüksek Lisans ve Doktora Burs Fonu’na bağışlanacak olan Ali Saydam’ın “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir” isimli ikinci kitabının imza günü, Remzi Kitabevi Akmerkez Şubesi’nde düzenlenecek.
“Kimin kimi yöneteceği, ilişkilerdeki 7 ölümcül günah, aşk ve nefret arasındaki ince çizgi, kâğıt üzerinde kalmayan tavsiyeler, ilişkinin bir numaralı düşmanı, şikâyetler ve krizler, dinlememek, ısrarın dozu” gibi bir çok soruna “Eş ve Müşteri Nasıl Kaybedilir” kitabıyla yanıt arayan Ali Saydam, 29 Ocak 2011, Cumartesi günü 15.00 - 17.00 saatleri arasında okurlarıyla buluşacak.
PROGRAM:
Tarih: 29 Ocak 2011, Cumartesi
Saat: 15:00-17:00
Yer: Remzi Kitabevi / Akmerkez Şubesi