Mobil Uygulama

Webmasterlar, bu bölümümüzde web sitenizi tanıtabilir. Açıklamalarda bulunabilirsiniz.. Bu bölüm dışında Site Tanıtımı yasaktır..!
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dovme
Bağımlı Üye
Bağımlı Üye
Mesajlar: 350
Kayıt: 03 Nis 2018 [ 11:45 ]

Mobil Uygulama

Mesaj gönderen dovme »

Mobil Uygulama
İşinizi büyütmek, siparişleri artırmak ve daha çok kişiye ulaşmak istiyorsunuz. Bunun için markanıza ait bir Andorid ve iOS LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP! sahibi olma kararı verdiniz. Doğru yoldasınız.

Peki nasıl bir uygulama olmalı ve nereden başlayacaksınız?

Öncelik ihtiyaçların belirlenmesidir. Hedef kitlenizi ve iş planınız belirlediniz şimdi sıra markanıza ait mobil uygulamanın size ve hedef kitlenize ne fayda sağlayacağını belirlemek. Mobil uygulamanızın benzer uygulamalardan ne gibi farkları olacak, güçlü yanı ne olacak? Bunlar en önemli noktalar. Teknik detayları düşünmeden bu hususları belirleyin.

Markanıza ait logo, renk paleti, ikonlar, web sitesi ve sosyal medya hesapları olmalıdır. Bunlar yoksa merak etmeyin, biz sizin yaparız. Ürün ve hizmet resimleri, videoları ve açıklamalarını hazırlayın. Eski bir söz vardır: "İçerik kraldır". LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!ınız mükemmel olsa da içerik her zaman ilk plandadır ve hedef kitlenizin ilgisi daima içeriktedir.

Gelelim teknik hususlara. Mobil uygulamanız sade bir tasarım ile kullanıcıyı düşündürmeden yormadan ana fonksiyonlarını kolayca yerine getirebilmelidir. Bunun için ilk önce kullanıcı mobil uygulamanızı yüklerken uygulamanın istediği gereksiz izinlerle korkmamalıdır. Bir LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP! düşünün ki rehbere erişme, kameraya erişme gibi kullanmayacağı birçok izini istiyor. Birçok kullanıcı fazla izin gerektiren uygulamaları yüklemiyor. O yüzden mobil uygulamanız en az erişim iznini istemelidir.

Kullanıcı mobil uygulamanızı yükledi. Çoğu mobil uygulama açılır açılmaz üyelik istiyor. Kullanıcılar yeni bir sisteme üye olmaktan pek hoşlanmazlar ve bu yüzden uygulamayı kullanmaktan vazgeçebilirler. Bunun kolayı var. Birçok kullanıcının Google ve Facebook hesapları var. Uygulamanız bu hesaplarla açılabilirse üye olmak birkaç dokunma hareketiyle tamamlanır.

Mobil uygulamanız daima çalışabilmelidir. Uygulamanız farklı ve eski cihazlarda ve düşük veri bağlantısı olan durumlarda çalışabilmelidir.

Yapılan araştırmalarda hâlâ insanların eski cihazlar kullandıkları görülmektedir. Mobil uygulama az enerji harcayacak şekilde, batarya dostu olarak tasarlanmalıdır. Uygulama Android ve iOS markete konulmadan önce farklı cihaz ve ekran çözünürlüklerinde test edilmelidir.

Kullanıcılar veri girişi yapmayı hiç sevmezler. Bir sipariş için aynı adres bilgilerini tekrar ve tekrar girmek yerine uygulamayı silmeyi tercih ederler. Kullanıcıdan minimum veri almak için onun tercihlerini ve bazı bilgilerini kullanıcıdan izin alarak saklayabilirsiniz.

Güzel haberimiz de var. Kullanıcılar paylaşmayı severler. Mobil uygulamanızda kullanıcının hoşuna giden bir şey varsa bunu arkadaşları ile WhatsApp veya Facebook gibi ortamlarda paylaşırlar. Bunu sağlayabilmek için mobil uygulamanızda paylaşım seçeneklerinin olması gereklidir.

Markanıza ve işinize ait uygulama için güvenlik önemliyse SMS kodu ve parmak izi ile doğrulama seçeneklerini göz önünde bulundurun.

Mobil uygulamanız canlı bir varlıktır. Mobil uygulamanız sürekli gelişir. Tahmin ettiğinizden çok daha fazla kişi uygulamanızı kullanabilir. Bu yüzden uygulamanız ölçeklenebilir olmalıdır. Aklınıza uygulamanız ile ilgili yeni fikirler gelirse ve mobil uygulamanız modüler bir yapıda tasalanmış ise bunu uygulamanıza koymanız kolay olur. Kullanıcı kitlenize hemen ulaşmak istiyorsanız uygulamanızın önce basit bir sürümünü yayınlayıp sonra giderek uygulamanızı geliştirebilirsiniz. Bu yöntem piyasadaki en popüler yöntemdir. Tüm büyük firmalar bu yöntemi izler.

Mobil uygulamanızın kullanıcılara görünmeyen ama sizin için en önemli fonksiyonlarından biri geri bildirimdir. Kullanıcılardan gelen geri bildirimler firmalar için altın değerindedir. Bu geri bildirimleri alabilmek için bile şu anda piyasada ücretsiz olarak sunulan birçok uygulama ve ürün vardır. Gelen verileri inceleyebilmelisiniz. Müşterileriniz hangi ürünlerle ilgilendikleri, günün en çok hangi saatlerinde uygulamayı kullandıkları, aldıkları bir ürün ile birlikte diğer hangi ürünleri incelediklerini bilmek işinizi bir sonraki aşamaya hazırlamaktır.

Markanız için nasıl bir mobil uygulama tasarlanması ve geliştirilmesi gerektiğini biliyoruz.

Siz işinizi düşünün. Biz sizin için Android ve LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!ınızı geliştirelim.

webmobilyazilim.com



Cevapla