Çağrı Katibim Özellikleri ve Diğer Santral Yazılımlardan Farklarımız

Webmasterlar, bu bölümümüzde web sitenizi tanıtabilir. Açıklamalarda bulunabilirsiniz.. Bu bölüm dışında Site Tanıtımı yasaktır..!
Cevapla
Kullanıcı avatarı
is_for_you
Bağımlı Üye
Bağımlı Üye
Mesajlar: 266
Kayıt: 30 Mar 2012 [ 00:12 ]

Çağrı Katibim Özellikleri ve Diğer Santral Yazılımlardan Farklarımız

Mesaj gönderen is_for_you »

ÇAĞRI KATİBİM HAKKINDA

Çağrı Katibim Özellikleri ve Diğer Santral Yazılımlardan Farklarımız
Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız Personellerinizin; * Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yapıtığını * Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını * Kaç dakika görüştüklerini * Günlük / Aylık / Yıllık personel performansını * Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını * Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini * Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur * Çağrı Merkezi Personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir.

Çağrı Katibim ile yüksek performans, düşük maliyet raporlanabilir çalışma iş gücüne sahip olacaksınız. Personellerinizin arasında performans ölçümünü yapabileceksiniz. Çağrı Katibim diğer çağrı merkezi yazılımlarından farklı olarak hukuk bürolarının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak suretiyle kurgulanmıştır.
Mevcut İca Takip Yazılımınla Entegre yani aynı anda kullanabilirsiniz, Diğer Santral yazılımlarına oranla %50 oranında daha ekonomiktir Çağrı Katibim sadece hukuk büroları için satışı yapılmaktadır. Kullanıcının istediği ek özelliklerin yapılması konusunda 3 iş günü içersinde eklenmesi taahhüdü veriyoruz Düşük yıllık destek ücreti garantisi

Geleneksel Santral donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP PBX Santral'dır. Avukatlık ofislerine özelleştirilebilir çalışma kurgusu Kullanıcı dostu, basit anlaşılır ara yüzleri ile kolay yönetim Mevcut network yapısını kullanabilme özelliği Sanal Ses hizmetlerini kullanarak arama yapabilme özelliği Mevcut GSM (Mobil) hatlarını kullanarak arama yapabilme özelliği Sabit Telekom hatlarını kullanarak arama yapabilme özelliği Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme özelliği Uyap Avukat Portal Tüm işlemlerini yapabilme Uyap Dağıtımı 118 Tckno ile Sms Gönderebilme (Evrak Gereklidir) 118 Tckno ile tüm operatörler numara sorgulama (Evrak Gereklidir) 118 Toplu Mail gönderimi (Evrak Gereklidir) Entegre telefon defteri ile arayan bilgilerini gösterebilme özelliği Akıllı çağrı yönlendirme özelliği ile çağrı yönetimi Entegre SMS sistemi ile kolay SMS gönderebilme özelliği Otomatik Sesli Mesaj dinletme özelliği Otomatik Arama (Predictive Dialer) özelliği Gelişmiş Raporlama Cevapsız Çağrıları Raporlama

Otomatik Arama - Predictive Dialer Predictive Dialer Sistemi; önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik olarak bağlayan sistemdir. Otomatik arama listesi oluşturma özelliği Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme Meşgul ve Ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme Müşteri temsilcilerini anlık takip edebilme Personellerin görüşme istatistiğini raporlama Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama
Otomatik Sesli Mesaj Dinletme Sistemi Otomatik Sesli Mesaj Yazılımı; önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayarak kayıtlı bir sesli mesajı dinleten sistemdir. Otomatik arama listesi oluşturma özelliği Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama İstenildiğinde mesaj bitiminde, telefonu/hattı müşteri temsilcisine aktarabilme

Call Center Voip Telefonu(Pc Telefonu) Tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı telefon yazılımı Arayan numara ve kişi bilgilerini gösterebilme özelliği Tek tuşla çağrı transferi yapabilme özelliği Diğer abonelerin Meşgul/DND durumunu gösterebilme özelliği Gelişmiş çağrı kaydı.(Arayan, Aranan, Cevapsız Çağrılar) CRM / Back Office Uygulamaları ile Entegrasyon özelliği Ekrandaki Numaraya ve Yeni Numaralara SMS gönderebilme özelliği Sim karta gelen SMS (Kısa Mesaj) görebilme özelliği Sim karttan SMS (Kısa Mesaj) gönderebilme özelliği bulunmaktadır.
LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!,Call Center Yazılımı



Ayrıntılı bilgi için LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP! ve LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP! web sitelerini ziyaret edebilirsiniz.



Cevapla