İyi Fikir Bulma Tekniği / James Webb Young
İyi Fikir Bulma Tekniği / James Webb Young
LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!
Yazarı: James Webb Young
Yayını: MediaCat Kitapları
Reklamcılık bölümü isterken bu kitabı almıştım daha çok var okurum demiştim ama okumamışım farkettim ki eğer o zaman okusaydım belki de ben fikrimi değiştirmez bölümümü ona göre seçerdim... şuan farklı bir bölüm istiyorum şu varki nolcak geç değilki.... ama birdaha düşündüğümde hayatm için önemli kararları bir kitaba göre almamam en ince ayrıntısına kadar düşünmem gerektiği kararına vardım ama bu kitab okumuş olmam her alanda işime yarayacaktır sizede yarayacağına eminim ...aslında kitapta size yol göstersede siz onu ne niyetle okuyorsanız öyle oluyor yani siz eğer bu kitabı iyi fikirler bulmak için okuyorsanız daha farklı,kişisel gelişim için ya da sırf okumak için okuyorsanız ki bunu hiçbir kitaba yapmayın kitabı bitirdikten sonra hakkındaki eleştriniz o yönde oluyor. bu kitap bana iyi şeyler katacak diye başlayın yani bittikten sonra kitap için kurduğunuz cümlelerde size birşeyler kattığı belli olsun veya cümle kurmak yerine bunları uygulayarak da kanıtlayabilirsiniz.. her cümlesini anlamaya çalışın zaten Ozan Mert Özkan yeterince anlaşılır bir dille cümleleri çevirmiş..
Nasıl olur da ilk baskısını 1940'larda yapmış bir kitap bugünün en üst düzey yaratıcıları için bu kadar önemli olabiliyor? James Webb Young'ı zamanında bu olağanüstü küçük kitabı yazmaya teşvik eden soruyu cevapladığı için: Fikir nasıl bulunur?
Reklâmcılıkta ve başka alanlarda iyi fikirler üretmek için basit ama mucizevi bir teknik...
Bu kitap,1965 yılında ilk defa yayınlandığından beri, binlerce reklamcıya, zihinlerinin içindeki bariyerleri aşıp yaratıcıklarını açığa çıkarmaları için yol gösterdi. Şairlerden ressamlara, bilimadamlarından mühendislere kadar birçok profesyonel heyecan verici fikirler üretebilmek için, bu özlü ve güçlü kitaptan faydalandı.
Reklâmcığının büyük ustalarından James Webb Young'ın benzersiz tecrübe ve zekası, içinizdeki o büyük, bir türlü ulaşamadığınız fikirleri keşfetmenize yardım edecek, yaratıcılığınızın önündeki o gizem perdesini sonsuza kadar kaldıracak.
Yazarı: James Webb Young
Yayını: MediaCat Kitapları
Reklamcılık bölümü isterken bu kitabı almıştım daha çok var okurum demiştim ama okumamışım farkettim ki eğer o zaman okusaydım belki de ben fikrimi değiştirmez bölümümü ona göre seçerdim... şuan farklı bir bölüm istiyorum şu varki nolcak geç değilki.... ama birdaha düşündüğümde hayatm için önemli kararları bir kitaba göre almamam en ince ayrıntısına kadar düşünmem gerektiği kararına vardım ama bu kitab okumuş olmam her alanda işime yarayacaktır sizede yarayacağına eminim ...aslında kitapta size yol göstersede siz onu ne niyetle okuyorsanız öyle oluyor yani siz eğer bu kitabı iyi fikirler bulmak için okuyorsanız daha farklı,kişisel gelişim için ya da sırf okumak için okuyorsanız ki bunu hiçbir kitaba yapmayın kitabı bitirdikten sonra hakkındaki eleştriniz o yönde oluyor. bu kitap bana iyi şeyler katacak diye başlayın yani bittikten sonra kitap için kurduğunuz cümlelerde size birşeyler kattığı belli olsun veya cümle kurmak yerine bunları uygulayarak da kanıtlayabilirsiniz.. her cümlesini anlamaya çalışın zaten Ozan Mert Özkan yeterince anlaşılır bir dille cümleleri çevirmiş..
Nasıl olur da ilk baskısını 1940'larda yapmış bir kitap bugünün en üst düzey yaratıcıları için bu kadar önemli olabiliyor? James Webb Young'ı zamanında bu olağanüstü küçük kitabı yazmaya teşvik eden soruyu cevapladığı için: Fikir nasıl bulunur?
Reklâmcılıkta ve başka alanlarda iyi fikirler üretmek için basit ama mucizevi bir teknik...
Bu kitap,1965 yılında ilk defa yayınlandığından beri, binlerce reklamcıya, zihinlerinin içindeki bariyerleri aşıp yaratıcıklarını açığa çıkarmaları için yol gösterdi. Şairlerden ressamlara, bilimadamlarından mühendislere kadar birçok profesyonel heyecan verici fikirler üretebilmek için, bu özlü ve güçlü kitaptan faydalandı.
Reklâmcığının büyük ustalarından James Webb Young'ın benzersiz tecrübe ve zekası, içinizdeki o büyük, bir türlü ulaşamadığınız fikirleri keşfetmenize yardım edecek, yaratıcılığınızın önündeki o gizem perdesini sonsuza kadar kaldıracak.