Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

AktüelBilgi Ana Bölüm
Kullanıcı avatarı
dikenüstünde
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 2285
Kayıt: 14 Eyl 2007 [ 07:06 ]

Re: Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen dikenüstünde »

Güzel kampanya, başarılar dilerim...



Kullanıcı avatarı
janfeyz
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: 22 Kas 2008 [ 09:54 ]

Re: o yazdığınız şiirin tamamını bana maillllermisin lütfen

Mesaj gönderen janfeyz »

MTUĞRUL yazdı:abi bizide mod luktan al yöneticiliğe getir dedim sen bizden hızlı çıktın-. :D ..AYRICA ADIMI M.TUĞRUL değiştirmeyi talep ediyorum..

Kullanıcı avatarı
raven111
Bölüm Yetkilisi
Bölüm Yetkilisi
Mesajlar: 1181
Kayıt: 23 Kas 2008 [ 10:47 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen raven111 »

çok güzel bi kampanya bende Türkçe'yi düzgün konuşacam ve Volkan abi senden bir ricam olacak benim nickimi A.AşKıN diye değiştirirmisin :slm:

Kullanıcı avatarı
lublub..
Bölüm Yetkilisi
Bölüm Yetkilisi
Mesajlar: 219
Kayıt: 30 Nis 2009 [ 16:57 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen lublub.. »

Bende sonuna kadar desteğim.. :slm:

Kullanıcı avatarı
dikenüstünde
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 2285
Kayıt: 14 Eyl 2007 [ 07:06 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen dikenüstünde »

İlk iki mesajın düzenlenmesi gerekiyor sanırım =)
Bir de Bölüm Yetkilisi, Moderatör şu anda.

Kullanıcı avatarı
HayLaz_EjDer54
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 1382
Kayıt: 14 Ağu 2009 [ 20:02 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen HayLaz_EjDer54 »

Bende ismimi HayLaz_EjDer54 olarak değiştiricem dicem ama biraz geç oldu :tuh: :tuh: :tuh:

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6099
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen VSaBaH »

HayLaz_EjDer54 yazdı:Bende ismimi HayLaz_EjDer54 olarak değiştiricem dicem ama biraz geç oldu :tuh: :tuh: :tuh:

Bunun geçi falan olmaz söz verdiysek tutarız ;)

+250 KFL Hesabına Yüklenmiştir!

Duyarlılığın için ayrıca teşekkürler. :slm:
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
HayLaz_EjDer54
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 1382
Kayıt: 14 Ağu 2009 [ 20:02 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen HayLaz_EjDer54 »

VSaBaH yazdı:
HayLaz_EjDer54 yazdı:Bende ismimi HayLaz_EjDer54 olarak değiştiricem dicem ama biraz geç oldu :tuh: :tuh: :tuh:

Bunun geçi falan olmaz söz verdiysek tutarız ;)

+250 KFL Hesabına Yüklenmiştir!

Duyarlılığın için ayrıca teşekkürler. :slm:

Teşşekkürler Volkan Abi

Kullanıcı avatarı
krmbz
Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar: 23
Kayıt: 07 Nis 2009 [ 17:31 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen krmbz »

Türkçe düşün Türkçe konuş; hayallerin Türkçe olsun..

Kullanıcı avatarı
selim1907
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: 31 Eki 2009 [ 12:09 ]

Köstebek Forum'dan "Temiz Türkçe" Kampanyası...!

Mesaj gönderen selim1907 »

Böyle bir kampanya başlattığınız için çok teşekkür ediyorum.Bende Türkçe'mizin yanlış kullanılmasından rahatsızım.Facebook grubu olarak 1300kişi topladım.Katılım,destek,fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum.Türkçe bizim dilimiz sahip çıkalım.

LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!

Cevapla