Şaman Eşyaları Rehberi , İpuçları ve Püf Noktaları
- HayLaz_EjDer54
- Süper Yetkili
- Mesajlar: 1382
- Kayıt: 14 Ağu 2009 [ 20:02 ]
Şaman Eşyaları Rehberi , İpuçları ve Püf Noktaları
1)Ok(Arrow)
Fareleri yönlendirmeye yarar. Farelerin durması istediğiniz yeri ok ile gösterirseniz fareler oraya gider ( herzaman gidecek diye bir şeyde yoktur)
Oluşturma süresi = Anında.
Oluşturma yeri = Haritanın istediğiniz noktasına
Ayrıca ok alıp c tuşuna basıp 2 objenin birleştiği yere yaparsanız o objeler sabitlenir. (Çok işe yarar bu)
2)Ruh(Spirit)
Kısaca sp denilir. (Odalarda çoğunlukla bu kelime kullanılır)
Attığınız noktada bir patlama oluşturur ve fareleri bulunduğu yerden o yönün tam tersine doğru gönderir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Ayrıca resimde gördüğünüz gibi pembe spirit olur.Eskiden süper spirit olarak kullanılırdı (Bir spirit alıp boşluk tuşuna basınca pembe olur)
3)Balon
''c,v,b'' tuşlarından birine basıp bir fareye doğru oluşturduğunuz zaman o fareye balon takmış olursunuz.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
4)Gizemli İşaret
Oyunda pek kullanımı yoktur. Oluşturulduğu yöne doğru gider.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
5) Kutular
Farelerin üstüne çıkıp daha yükseğe çıkması için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
6)Örs(Anvil)
Ağırlığı ile bilinir. Bir şeyi sabitlemek için kırmızı tahta yoksa veya fareleri Wall Jump yaparken düşürmek için kullanılır.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
7)Tahtalar
Farelerin üstünde yürümesi için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
8) Top
Farelerin üstünde zıplayabilmesi , eğlenmesi için kullanılabilir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
9) Trambolin
Farelerin üstünde zıplayabileceği , daha yükseğe çıkabileceği bir eşyadır. Zıplatma oranı 1.5 dir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
10)Top Mermisi(Drag , Cannon)
Fareleri öldürmek için kullanılabilir. Atıldığı yöne doğru gider.(Yukarı gidemez)
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
11)Portallar
Bir portala giren fare öbür portaldan çıkar.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
12)Sihir
Şamanın yol yapmak için kullanabileceği bir objedir. 4-5 Haritada bulunur , bulunduğu haritalarda sadece ok - spirit(veya totem) ve sihir bulunur.
Oluşturma süresi = Anında
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
Ayrıca bu eşya kullanılarak yazı yazılabilir.
Ayrıca Bakınız
Oklar ile eşyaları birleştirme
Öncelikle böyle altı boş bi yere çıkın ve şekildeki gibi 2 balon koyun sonrada onların üstüne bir tahta koyun ve son olarak ok işareti tuşuna basın ve c tuşunada basın sonra balonla tahtanın kesiştiği yere basın.Bakın oldu şimdide aynı şeyi öbür tarafa yapın.
Bu özelliği heryerde kullanabilirsiniz sadece balonda değil.Ayrıca normal yapılan işaretleri değiştirebilirsiniz.En iyi özelliği ok işareti belirli bir sınırı ve yapma süresi olmadığı için haritanın bir ucundan diğer ucuna yapabilirsiniz.
Balonla Yürüme Rehberi
Şamanken balon takerken;
Balonu takma barı geldiği an sağ tarafa gidiceksek klavyeden sağ tuşa sol yöne gideceksek klavyeden sol tuşa basılı tutuyoruz.
Balon takıldıgı an basma işlemini bırakmadan ilerliyoruz.
Normal fareyken şaman balonu takma işlemi gözüktüğü an basılı tutmaya başlıyoruz ve gene elimizi çekmiyoruz.
Trambolin yapımı
1)Görünmez örs yerleştirin.
2)Görünmez örsün yanına C tuşu ile top yerleştirin.
3)Görünmez örsün ortasına C tuşu ile Gizemli işaret(Rune)yerleştiriniz.
4)Tranbolinimiz hazır
Şamanlık İşaretleri
Sabitlemek:
Bir sabitleyici; objelerin birbirine takılmasını(bağlanmasını) sağlar. Bazı objeler hiç bağlanmazken bazıları da birden fazla defa bağlanabilir. Aşağıda sabitleyici çeşitleri ve görevleri hakkında kısaca bilgiler bulunmaktadır.
C tuşu: Serbest hareket eden sarı renkli bir sabitleyici oluşturur. Bu sabitleyici objenin hareketsiz şekilde sabitlenmesini sağlar. C sabitleyicileri sadece objeleri birbirine tutturmak üzere kullanılabilir. Çoğu obje C sabitleyicileri ile tutturulabilir.
V tuşu: Mavi bir sabitleyici ekler. V sabitleyicileri de sadece objeleri tutturmak üzere kullanılabilir. Çoğu obje V sabitleyicileri ile de tutturulabilir.
B tuşu: Kırmızı bir sabitleyici ekler. B sabitleyicileri Şaman obje listesindeki kalaslar ile kullanılabilir. Bu obje haritanın eklendiği bölümünde tamamen sabit kalacaktır, ancak açısal şekilde hareket edebilir, ve sabitlendiği yerde bağlı kalır.
N tuşu: Motorlu mavi bir sabitleyici ekler. N sabitleyicileri sadece objeleri tutturmak için kullanılabilir ve çoğ obje bu sabitleyici ile tutturulabilir. Bu obje ile, eklediğiniz objeyi Sağ/sol olmak üzere iki tarafa doğru yükselmesini sağlar.
Sabitleme tuşlarını kullanarak (B dışında) objelerin üzerindeki sabitleme noktalarını değiştirebilirsiniz. Bu avantajı daha karmaşık ve sağlam yapılar yapmak için kullanın! Hepsini deneyin ve hangisinin daha kullanışlı olduğuna siz karar verin!
Fareleri yönlendirmeye yarar. Farelerin durması istediğiniz yeri ok ile gösterirseniz fareler oraya gider ( herzaman gidecek diye bir şeyde yoktur)
Oluşturma süresi = Anında.
Oluşturma yeri = Haritanın istediğiniz noktasına
Ayrıca ok alıp c tuşuna basıp 2 objenin birleştiği yere yaparsanız o objeler sabitlenir. (Çok işe yarar bu)
2)Ruh(Spirit)
Kısaca sp denilir. (Odalarda çoğunlukla bu kelime kullanılır)
Attığınız noktada bir patlama oluşturur ve fareleri bulunduğu yerden o yönün tam tersine doğru gönderir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Ayrıca resimde gördüğünüz gibi pembe spirit olur.Eskiden süper spirit olarak kullanılırdı (Bir spirit alıp boşluk tuşuna basınca pembe olur)
3)Balon
''c,v,b'' tuşlarından birine basıp bir fareye doğru oluşturduğunuz zaman o fareye balon takmış olursunuz.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
4)Gizemli İşaret
Oyunda pek kullanımı yoktur. Oluşturulduğu yöne doğru gider.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
5) Kutular
Farelerin üstüne çıkıp daha yükseğe çıkması için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
6)Örs(Anvil)
Ağırlığı ile bilinir. Bir şeyi sabitlemek için kırmızı tahta yoksa veya fareleri Wall Jump yaparken düşürmek için kullanılır.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şamanın kapsama alanı
7)Tahtalar
Farelerin üstünde yürümesi için kullanılabilir.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
8) Top
Farelerin üstünde zıplayabilmesi , eğlenmesi için kullanılabilir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
9) Trambolin
Farelerin üstünde zıplayabileceği , daha yükseğe çıkabileceği bir eşyadır. Zıplatma oranı 1.5 dir
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
10)Top Mermisi(Drag , Cannon)
Fareleri öldürmek için kullanılabilir. Atıldığı yöne doğru gider.(Yukarı gidemez)
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
11)Portallar
Bir portala giren fare öbür portaldan çıkar.
Oluşturma süresi = 1 saniye.
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
12)Sihir
Şamanın yol yapmak için kullanabileceği bir objedir. 4-5 Haritada bulunur , bulunduğu haritalarda sadece ok - spirit(veya totem) ve sihir bulunur.
Oluşturma süresi = Anında
Oluşturma yeri = Şaman kapsama alanı
Ayrıca bu eşya kullanılarak yazı yazılabilir.
Ayrıca Bakınız
Oklar ile eşyaları birleştirme
Öncelikle böyle altı boş bi yere çıkın ve şekildeki gibi 2 balon koyun sonrada onların üstüne bir tahta koyun ve son olarak ok işareti tuşuna basın ve c tuşunada basın sonra balonla tahtanın kesiştiği yere basın.Bakın oldu şimdide aynı şeyi öbür tarafa yapın.
Bu özelliği heryerde kullanabilirsiniz sadece balonda değil.Ayrıca normal yapılan işaretleri değiştirebilirsiniz.En iyi özelliği ok işareti belirli bir sınırı ve yapma süresi olmadığı için haritanın bir ucundan diğer ucuna yapabilirsiniz.
Balonla Yürüme Rehberi
Şamanken balon takerken;
Balonu takma barı geldiği an sağ tarafa gidiceksek klavyeden sağ tuşa sol yöne gideceksek klavyeden sol tuşa basılı tutuyoruz.
Balon takıldıgı an basma işlemini bırakmadan ilerliyoruz.
Normal fareyken şaman balonu takma işlemi gözüktüğü an basılı tutmaya başlıyoruz ve gene elimizi çekmiyoruz.
Trambolin yapımı
1)Görünmez örs yerleştirin.
2)Görünmez örsün yanına C tuşu ile top yerleştirin.
3)Görünmez örsün ortasına C tuşu ile Gizemli işaret(Rune)yerleştiriniz.
4)Tranbolinimiz hazır
Şamanlık İşaretleri
Sabitlemek:
Bir sabitleyici; objelerin birbirine takılmasını(bağlanmasını) sağlar. Bazı objeler hiç bağlanmazken bazıları da birden fazla defa bağlanabilir. Aşağıda sabitleyici çeşitleri ve görevleri hakkında kısaca bilgiler bulunmaktadır.
C tuşu: Serbest hareket eden sarı renkli bir sabitleyici oluşturur. Bu sabitleyici objenin hareketsiz şekilde sabitlenmesini sağlar. C sabitleyicileri sadece objeleri birbirine tutturmak üzere kullanılabilir. Çoğu obje C sabitleyicileri ile tutturulabilir.
V tuşu: Mavi bir sabitleyici ekler. V sabitleyicileri de sadece objeleri tutturmak üzere kullanılabilir. Çoğu obje V sabitleyicileri ile de tutturulabilir.
B tuşu: Kırmızı bir sabitleyici ekler. B sabitleyicileri Şaman obje listesindeki kalaslar ile kullanılabilir. Bu obje haritanın eklendiği bölümünde tamamen sabit kalacaktır, ancak açısal şekilde hareket edebilir, ve sabitlendiği yerde bağlı kalır.
N tuşu: Motorlu mavi bir sabitleyici ekler. N sabitleyicileri sadece objeleri tutturmak için kullanılabilir ve çoğ obje bu sabitleyici ile tutturulabilir. Bu obje ile, eklediğiniz objeyi Sağ/sol olmak üzere iki tarafa doğru yükselmesini sağlar.
Sabitleme tuşlarını kullanarak (B dışında) objelerin üzerindeki sabitleme noktalarını değiştirebilirsiniz. Bu avantajı daha karmaşık ve sağlam yapılar yapmak için kullanın! Hepsini deneyin ve hangisinin daha kullanışlı olduğuna siz karar verin!
Şaman Eşyaları Rehberi , İpuçları ve Püf Noktaları
Tramp Çok İşime Yararı Çok Saol :)