Hasta-personel arasındaki cam bölmelere son
- Fatma Anne
- Forum Annesi
- Mesajlar: 458
- Kayıt: 29 Eyl 2006 [ 13:43 ]
Hasta-personel arasındaki cam bölmelere son
Sağlık Bakanlığı, hastaları olumsuz etkilediği gerekçesiyle poliklinik başvurusunun kabul edildiği yerlerdeki iletişimi kısıtlayan camlı, kapalı ve yüksek bankoların kaldırılmasını istedi.
Kayıt-kabul birimleriyle danışmanlık hizmeti verilen yerlerin ''çevresi açık, masa bulunan ve hastalar oturtulacak'' şekilde düzenlenmesi istendi.
Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Necdet Ünüvar, yayınladığı genelgede bakanlığa bağlı yataklı tedavi kurumlarında verilen tıbbi hizmetlerle sağlık alanındaki ihtiyaç ve taleplerin zamanında, etkin, kaliteli ve kolay ulaşılabilir bir şekilde karşılanmasına önem verildiğini bildirdi.
Hastanelerde verimlilik ve etkinliğin artırılması amacıyla tıbbi donanımla birlikte fiziki mekanın uygun hale getirilerek, hastaların ilgili birimlerde bekletilmeksizin hizmet almasının önemine işaret eden Ünüvar, poliklinik odalarında hasta kayıt ve kabul sistemi oluşturuluncaya kadar; bu işlemlerin tek merkezden yapıldığı kurumlarda yeterli eleman ve banko bulundurulmasını, hastalara bekleme koltuğu temin edilerek işlemler sırasında personel-hasta ilişkisini kolaylaştıracak düzenlenme yapılmasını ve danışmanlık hizmeti verilmesini istedi.
Ünüvar, poliklinik muayenelerinde genel hizmetin aksamasına meydan vermeyecek şekilde, sırasıyla istiklal madalyası sahipleri, gazi ve şehit yakınları, özürlüler, 65 yaş üstü yaşlılar, hakimler ve savcılar, sağlık personeli ve il dışından sevkli gelen hastalara öncelik tanınmasını da istedi.
Mynet-Haber
Kayıt-kabul birimleriyle danışmanlık hizmeti verilen yerlerin ''çevresi açık, masa bulunan ve hastalar oturtulacak'' şekilde düzenlenmesi istendi.
Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Necdet Ünüvar, yayınladığı genelgede bakanlığa bağlı yataklı tedavi kurumlarında verilen tıbbi hizmetlerle sağlık alanındaki ihtiyaç ve taleplerin zamanında, etkin, kaliteli ve kolay ulaşılabilir bir şekilde karşılanmasına önem verildiğini bildirdi.
Hastanelerde verimlilik ve etkinliğin artırılması amacıyla tıbbi donanımla birlikte fiziki mekanın uygun hale getirilerek, hastaların ilgili birimlerde bekletilmeksizin hizmet almasının önemine işaret eden Ünüvar, poliklinik odalarında hasta kayıt ve kabul sistemi oluşturuluncaya kadar; bu işlemlerin tek merkezden yapıldığı kurumlarda yeterli eleman ve banko bulundurulmasını, hastalara bekleme koltuğu temin edilerek işlemler sırasında personel-hasta ilişkisini kolaylaştıracak düzenlenme yapılmasını ve danışmanlık hizmeti verilmesini istedi.
Ünüvar, poliklinik muayenelerinde genel hizmetin aksamasına meydan vermeyecek şekilde, sırasıyla istiklal madalyası sahipleri, gazi ve şehit yakınları, özürlüler, 65 yaş üstü yaşlılar, hakimler ve savcılar, sağlık personeli ve il dışından sevkli gelen hastalara öncelik tanınmasını da istedi.
Mynet-Haber
bu bölmeleri kaldırmaları çok iyi olacak. akıllıca bir karar. özellikle camlı bankolar bir işkence yaa. sesini duyurmak için hasta hasta bağırmak zorunda kalıyorsun. birde etrafta çok ses olunca söleneni duymadığında personelden azarı yiyorsun. hasta insan orda daha çok hasta oluyor.
güzel paylaşımın için teşşekkürler.
güzel paylaşımın için teşşekkürler.