Ohhh Beee mi ? Yuhhh Beee mi ? Siz karar verin... (Avea)
Ohhh Beee mi ? Yuhhh Beee mi ? Siz karar verin... (Avea)
Ohhh Beee mi ? Yuhhh Beee mi ? Siz karar verin...
--------------------------------------------------------------------------------
Bugün aveanın şu yeni çıkan tarifelerinden birine geçmek istedim ve telefonla aradım.
Reklamlarda izlemişsizindir.HepsiBir tarifesi.Cep yada sabit nereyi ararsanız arayın(yurtdışı hariç) dk sı sadece 4 kontör.Tabii ki ekonomik olduğunu düşündüm ve aradım.İnanılmaz şartlar koydular önüme.Sizinle paylaşmak istedim.
1- Herşeyden önce HepsiBir tarifesine geçmek için hattınızda en az 110 kontör bulunmak zorunda ve tarifeye geçtiğiniz an 100 kontör hesabınızdan düşülmekte.
2- 100 kontörünüz gitti ve tarfiye geçtiniz.HepsiBir tarifesine geçtikten 15 dk sonrasından sonra tekrar kontör yüklemek zorundasınız,ilginççç.Hattınızda kontör olsa bile olmaz,yükleyeceksiniz.
Bunları öğrendikten sonra telefondaki bayana normal olarak sordum
" Bu dediklerinizin hiçbiri reklamlarınızda bahsedilmiyor,bir bakıma kandırılmış ya da eksik bilgilendirilmiş olmuyor muyuz? " dedim.
Kadın basit bir şekilde
" Hayır efendim reklamlarımızda altyazı olarak bu bilgiler geçmekte " dedi
" Hee hani şu Ohh Beee yazısını okuyana kadar alttan bıztttt kayan birşey var o yazınız mı? "dedim
Ve aynen
" Siz o yazıyı okuyabiliyor musunuz acaba ? " diye sordum.Cevap tek tabii ki
" Haklısınız ..."
Telefonu kapattım.
Artık tüm hizmet ve ürün üreten firmalardan , tüketicileri kaz gibi görmemelerini,gerekli herşeyi,şartı , kaideyi belirtmelerini,yangından mal kaçırır gibi işin en hassas noktalarını altyazı ile kaçırmamalarını istiyorum.
Yinede tarifeye geçtim ancak Aveanın bu " OHHH BEEE" kampanyasına,bende kandırma ve eksik bilgilendirme fikri uyandırdığı için tek bir şey söyleyeceğim...
" YUHHH BEEEE "
Saygılar...
alıntı
--------------------------------------------------------------------------------
Bugün aveanın şu yeni çıkan tarifelerinden birine geçmek istedim ve telefonla aradım.
Reklamlarda izlemişsizindir.HepsiBir tarifesi.Cep yada sabit nereyi ararsanız arayın(yurtdışı hariç) dk sı sadece 4 kontör.Tabii ki ekonomik olduğunu düşündüm ve aradım.İnanılmaz şartlar koydular önüme.Sizinle paylaşmak istedim.
1- Herşeyden önce HepsiBir tarifesine geçmek için hattınızda en az 110 kontör bulunmak zorunda ve tarifeye geçtiğiniz an 100 kontör hesabınızdan düşülmekte.
2- 100 kontörünüz gitti ve tarfiye geçtiniz.HepsiBir tarifesine geçtikten 15 dk sonrasından sonra tekrar kontör yüklemek zorundasınız,ilginççç.Hattınızda kontör olsa bile olmaz,yükleyeceksiniz.
Bunları öğrendikten sonra telefondaki bayana normal olarak sordum
" Bu dediklerinizin hiçbiri reklamlarınızda bahsedilmiyor,bir bakıma kandırılmış ya da eksik bilgilendirilmiş olmuyor muyuz? " dedim.
Kadın basit bir şekilde
" Hayır efendim reklamlarımızda altyazı olarak bu bilgiler geçmekte " dedi
" Hee hani şu Ohh Beee yazısını okuyana kadar alttan bıztttt kayan birşey var o yazınız mı? "dedim
Ve aynen
" Siz o yazıyı okuyabiliyor musunuz acaba ? " diye sordum.Cevap tek tabii ki
" Haklısınız ..."
Telefonu kapattım.
Artık tüm hizmet ve ürün üreten firmalardan , tüketicileri kaz gibi görmemelerini,gerekli herşeyi,şartı , kaideyi belirtmelerini,yangından mal kaçırır gibi işin en hassas noktalarını altyazı ile kaçırmamalarını istiyorum.
Yinede tarifeye geçtim ancak Aveanın bu " OHHH BEEE" kampanyasına,bende kandırma ve eksik bilgilendirme fikri uyandırdığı için tek bir şey söyleyeceğim...
" YUHHH BEEEE "
Saygılar...
alıntı
Ohhh Beee mi ? Yuhhh Beee mi ? Siz karar verin... (Avea)
lalapasa Çorumlu musun :)