1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

BİLGİSAYAR FİRMALARINA GELEN TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2006 [ 18:58 ]
gönderen msdmr40
Şikayet: Kahve tutacağım kırıldı.
Sebep: CD-ROM Driver'ın kapağını açıp üzerine kahve fincanını koyan bir tüketici.

Şikayet: Printer'ım çalışmıyor.

Teknik Servis görevlisi: "Bilgisayarınız printer'ınızı görüyor mu?"

Cevap: "Monitörü, printer'a doğru çevirdim ama..."

Şikayet: Bilgisayar ile birlikte gelen disketler çalışmıyor.

Teknik servis görevlisi: "Disketleri bize yollayın, biz size yenisini gönderelim"

Birkaç gün sonra ise bilgisayar firmasına disketlerin fotokopisi çekilmiş kağıtlar ulaşıyor.

Şikayet: Bilgisayar ile birlikte gelen küçük şeyi yere koyup üzerine basıyorum ama bir şey olmuyor. (Mouse'u kastediyor)

Şikayet: Ekranda "Press Any Key" yazıyor ama klavyede "ANY" tuşu yok.