1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Passolig "Rezervasyona ürün eklenemiyor." Hatası

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2014 [ 10:15 ]
gönderen VSaBaH
Passolig "Rezervasyona ürün eklenemiyor." Hatası

Bildiğiniz üzere Süper Lig maçlarını staddan izleyebilmemiz için Passolig kart uygulaması getirildi. Bundan sonra maç öncesi Passolig kredi kartımızla veya banka kartımıza kredi yükleyerek bilet alabileceğiz. Ancak LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP! adresinden banka kartımıza başka bankanın kredi kartıyla yükleme yapmaya çalıştığımızda aşağıdaki gibi "Rezervasyona ürün eklenemiyor." Hatası alabiliriz.

Ancak bu uyarı kredinin yüklenmediği anlamına gelmeyebilir. Çünkü bende aynı hata oldu ve müşteri hizmetlerini aradığımda krediniz yüklenmiş olabilir bankanızı kontrol edin dediler ve banka işlemlerini kontrol ettiğimde kredinin yüklendiğini farkettim.

Şayet bu hatayı almışsanız öncelikle kredi eklediğiniz tutara uygun bir bilet satın almayı deneyiniz. Şayet krediniz eklenmemişse alamayacaksınız. Şayet eklenmişse orada kredinizi görüp bilet alabilirsiniz.

Kısacası bu sorun kredi eklemenize mani bir şey değildir. Ama yine de kredi ekleme konusunda sıkıntı yaşıyorsanız aşağıdaki numarayı arayıp durumu izah etmelisiniz;

passo.com.tr Müşteri Hizmetleri
0850 724 33 44



ANAHTAR KELİMELER: passolig kredi yükleme hatası, rezervasyona ürün eklenemiyor hatası, passo.com.tr den kredi kartı ile kredi yükleme hatası

Passolig "Rezervasyona ürün eklenemiyor." Hatası

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2014 [ 16:24 ]
gönderen memoweb
bilgi için teşekkürler