Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Arkadaşlar ister menejerlik, ister frp, ister strateji her tür oyun için buraya yazabilirsiniz...
Kullanıcı avatarı
idjo_87
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 18 Eyl 2007 [ 00:00 ]

Mesaj gönderen idjo_87 »

ya bende Tsubasa 2'nin tum sifreleri var 1'den 33'e kadar isterseniz vereyem msn adr. var zaaten ama goremiyorsaniz iste idjo_87@hotmail.com.Ayrica Tsubasa 2'nin turkçesi var bende isteyen buyursun,emulatoru de yollarim



Kullanıcı avatarı
bTq
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 05 Kas 2007 [ 23:40 ]

Mesaj gönderen bTq »

ben boLuda yaşıoRum we bu oyunun normal atari kasetini satan waRsa msn de konuşabiLiRis( btq_b@hotmail.com) fiyatı önemLi deiL

Kullanıcı avatarı
soytarı
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 03 Oca 2008 [ 23:36 ]

Mesaj gönderen soytarı »

YA arkadaslar ben ındırdım hepsını kudrum ındırdım yukledım ama oynayamadım nesten ı kullanamadım bı türlü bana yardımcı olabılırmısınız
:?:

Kullanıcı avatarı
ytuusta
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 18 Oca 2008 [ 19:06 ]

Mesaj gönderen ytuusta »

part 1 olan ilk link calısmıo site dosyaya ulasamadı dıerekten hata veriyo ne yapcaz

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

soytarı yazdı:YA arkadaslar ben ındırdım hepsını kudrum ındırdım yukledım ama oynayamadım nesten ı kullanamadım bı türlü bana yardımcı olabılırmısınız
:?:

Hala kuramadıysan ve yardıma ihtiyacın varsa yardım edebilirim..



ytuusta yazdı:part 1 olan ilk link calısmıo site dosyaya ulasamadı dıerekten hata veriyo ne yapcaz

Arkadaşım linklerde sorun yok tekrar denemelisin...
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
rammetal
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: 29 Oca 2008 [ 16:47 ]

Mesaj gönderen rammetal »

yaa abi şu 190 mblii indirdim dosyayı çıkartıorum hatalı gibi çıkarıo ve içnde programfiles/tsubasa/data1/ bosluk hep bosluk bu konuda yardımcı olabilen birileri var mı yaw

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

rammetal yazdı:yaa abi şu 190 mblii indirdim dosyayı çıkartıorum hatalı gibi çıkarıo ve içnde programfiles/tsubasa/data1/ bosluk hep bosluk bu konuda yardımcı olabilen birileri var mı yaw

Arkadaşım dosyaları indirirken bağlantıda problem meydana gelmiş olabilir. Dosyaların boyutlarının zipten çıkarılmadan önce aşağıdaki gibi olmasına dikkat et. Değilse sorunlu olan partı bir daha indir.

Part1 :ok: 104857 KB
Part2 :ok: 94900 KB

Oyunda sorun olamaz çünkü çalışıyor. Yorumları okuyabilirsin...

KOLAY GELSİN..!
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
rammetal
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: 29 Oca 2008 [ 16:47 ]

Mesaj gönderen rammetal »

ya abi tmm öncekini yaptım ama oyun çok irenç yaa yazı yazarak oynuosun yazılar da çincenin yazı versoynu :D ya ben nes indirdim programı ama oyunları yok galiba açamıorm napmam gerek bi tam olarak yazarmnz nesi öbür sayfalarda bakıorm anlamadım pek bişey yardımcı olursanız sevinirim

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

rammetal yazdı:ya abi tmm öncekini yaptım ama oyun çok irenç yaa yazı yazarak oynuosun yazılar da çincenin yazı versoynu :D ya ben nes indirdim programı ama oyunları yok galiba açamıorm napmam gerek bi tam olarak yazarmnz nesi öbür sayfalarda bakıorm anlamadım pek bişey yardımcı olursanız sevinirim

Atari oyununu soruyorsun galiba...

İşte nes ve rom'unu tek linkte gönderiyorum zaten...

:ok: LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!

Nasıl açacağına gelince... Bu konunun 1. sayfasında en alttaki mesajımı oku...


KOLAY GELSİN...
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
rammetal
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: 29 Oca 2008 [ 16:47 ]

Mesaj gönderen rammetal »

ya abi saol da bu vardı benm istediim forumun ikinci sayfasındaki ikinci forumda bi arkadaş transfer faln demiş onun dedii tsubasayı istiororum ben yardımcı olabilirmsn ama eer onun dediini koyabilirsen sevinirim

Cevapla