Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Arkadaşlar ister menejerlik, ister frp, ister strateji her tür oyun için buraya yazabilirsiniz...
Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

dagger58 yazdı:kardeş bu iki linkide indirdimde önce birini tıkılyoz kuruyoz sonra kendisi digerine geçiyomu yoksa nasıl olcak :turkce:

Evet aynen öyle arkadaşım... Part 1 olandan başla açmaya şifre ister 1. mesajda yazıyor şifre onu girersin sonra kendiliğinden ikisinide açar...

KOLAY GELSİN...


 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
can1987
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 04 Tem 2008 [ 18:56 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen can1987 »

nes emülatörü yüklemek için tıklayın yere tıkladım next yaptım önüme bi dosya halinde yazı çıktı oyunu nasıl kurucam lütfen bi yardımcı olun ! Allah rızası için

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen VSaBaH »

can1987 yazdı:nes emülatörü yüklemek için tıklayın yere tıkladım next yaptım önüme bi dosya halinde yazı çıktı oyunu nasıl kurucam lütfen bi yardımcı olun ! Allah rızası için

Arkadaşım bu konunun 1. sayfasında Tsubasa'nın Türkçe Atari Oyunun linkini verdim...

Beğeneceğini umuyorum... NES falanda yüklemene gerek yok...

http://www.aktuelbilgi.net/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
exoo
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 30 Tem 2008 [ 07:52 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen exoo »

güsel

Kullanıcı avatarı
ronaldoc75
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 04 Ağu 2008 [ 23:19 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen ronaldoc75 »

eline sağlık kardeşim saolasın...

Kullanıcı avatarı
tikican
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: 25 Ağu 2008 [ 15:27 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen tikican »

merhaba arkadaşlar ben biraz yabancısıyım oyunun kusura bakmayın kotam şu anda dolu olmasına rağmen indirdim oyunu ama böyle sürekli saçma japonca kelimeler yazarak mı oynanıyor bu oyun. benim bildiğim bi pozisyon olunca bana seçenek sunması lazım çalım ya da süper çalım vs. şut yada özel şut gibi, bu oyunu dediğim şekilde oynayamıyor muyuz?
şimdiden sağolun...

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen VSaBaH »

tikican yazdı:merhaba arkadaşlar ben biraz yabancısıyım oyunun kusura bakmayın kotam şu anda dolu olmasına rağmen indirdim oyunu ama böyle sürekli saçma japonca kelimeler yazarak mı oynanıyor bu oyun. benim bildiğim bi pozisyon olunca bana seçenek sunması lazım çalım ya da süper çalım vs. şut yada özel şut gibi, bu oyunu dediğim şekilde oynayamıyor muyuz?
şimdiden sağolun...

Evet arkadaşım maalesef öyle bu oyun...

O yüzden Tsubasa atari oyununun Türkçesini tavsiye ederim... Tam istediğin gibi ;)

1. Sayfada...
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
tikican
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 2
Kayıt: 25 Ağu 2008 [ 15:27 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen tikican »

saolasın onu da indirdim ama artık görüntü kalitesi daha ii olan bi versiyonunu yapsalar şu oyunun, ps2 de çıkmış pc de emülatörle çok kasıyo diyolar, çıksa pc ye de oynasak

Kullanıcı avatarı
Sylvester41
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 04 Eyl 2008 [ 20:05 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen Sylvester41 »

Kardeş Bu Oyun Kurulum Sırasında Şifre İstiyor.Şifreyi Söylermisin Lütfen

Kullanıcı avatarı
mehmet1116
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 1
Kayıt: 20 Eyl 2008 [ 19:49 ]

Re: Captain tsubasa for pc full sürüm kaçırmayınn!!!!

Mesaj gönderen mehmet1116 »

arkadasLar tsubasanın oyununun kuruLumunu acıkLayıcı bı sekıLde yazarmısınız? :hmm:

Cevapla