KOMİK HURAFELER % 100 GERCHEK

Bu bölümümüzde gülmekten kırılacaksınız...
Cevapla
Kullanıcı avatarı
CaTaFaLQuE
Forum iğrenci
Mesajlar: 110
Kayıt: 02 Nis 2006 [ 14:45 ]

KOMİK HURAFELER % 100 GERCHEK

Mesaj gönderen CaTaFaLQuE »

Diyanet isleri baskanligi, diyanet vakfi tarafindan cikarilan "yaşayan hurafeler" isimli kitaptan ...


*zifaf gecesi gelin ve damat sabunla yikanirsa, sabun aci oldugundan, sonra, aralarina aci ve ayrilik girer..(EN İİSİ ARAP SABUNU)

*.cenaze yikanirken tenesirin altina dokulen su, bir siseye doldurulup habersiz sarhosa icirilirse, sarhos ickiyi birakir.(IYYYK İGRENNC BE)

*.disi agriyan bir kisi mezarliga gider, bir mezartasini isirir ve ardina bakmadan geri gelirse, dis agrisi kesilir..(OLDU OLCAK BİDE KEMİRSİN)

*.cocuk fıtıkla dogarsa, kilodu cali agacinin bir dali yarilarak arasindan gecirilirse fitigi iyilesir.(KİLOT-FITIK NE ALAKA)

*.kisa boylu kadin ugursuzdur.aybasili kadin, bir bostandan gecerse sebzeleri kurutur.. hamileyken yumurta yiyen kadinin cocugu yaramaz olur.(İİ YA TOPTAN TÜM KADINLAR UGURSUZDUR DE BARE)

*.gelin, eve ilk geldiginde kaynanasinin iki bacagindan iceri girerse hayati boyunca saygili olur.(HEHE UZUN ESEK OYNASALAR OLMA MI )

*.cocuk dunyaya geldikten sonra yikanip tuzlanir ve sofraalti bezine sarilirsa tok gozlu olur. Yeni dogan cocuk, bayram gunu disi essege bindirilip kup etrafinda dolastirilirsa omru mutlu gecer.(EZİYET YAHU)

*.bir evden ölü cikarsa , o evdeki su kaplari bosaltilmazsa, azrail tum sulara elini degdigi icin biri daha ölebilir.. ölü yikandiktan sonra kazan cevrilmezse bir ölü daha olur (HALKA 2'NİN FARKLI VERSIYONU GİBİM)

*.bazi turbelerin topragindan cikan solucanlari yiyen kadinlarin kisirligi gecer.ilk cocugun erkek olmasini istiyorsaniz yataga bir erkek cocuk yatirilir.(KOCASI YATIO YA BİDE ERKEK COCUGU MU LAZIM ALLAM YA)

*.sunnet olan cucugun fazlaligi cami avlusuna birakilirsa, o cocuk dindar olur.(PİLAVA KONURSA NE OLUR?? KABUL İRENCİM)

*surekli aglayan cocukların kafasi hafifce bir camiinin dort duvarina vurulursa aglamasi sip diye kesilir.(NE HAFİFİ Bİ GECİRECEN SOL KROSEYI BAK NASSI KUZU GİBİM OLUO)

*.nikah yapilirken tavana ve tabana bicak saplanirsa o yuva kotuluklerden korunur(SONRA AYNI BICAGI DAMADA SAPLARSAK NE OLUR ACEP?DENİİM)

*.gerdek gecesi basarasiz olan damat mezarlikta dolastirilirsa iyi motive olur.. zifaf yatsi namazindan sonra daha hayirli olur.. (MOTIVE MI OLUR HEHE COK KOMIK HAZIR MEZARLIKTAYKEN İŞİNİ BİTİRİN ZATEN NE GEREK WAR CANIM BASARISIZ ADAM İŞTE)

*.evde kalmis kizlar turbeye gidip "kilit acma" talimleri yaparsa, hemen kismeti cikar. (WALLA KALE KİLİT FABRİKASI BİLE AÇAMAZ 30 DAN SONRA KORKUN!)

HURAFELERE İNANMAYIN HURAFESİZDE KALMAYALIM AMA BAKSANIZA KOMEDİ kjjjj



Kullanıcı avatarı
Kenshin Himura
Bağımlı Üye
Bağımlı Üye
Mesajlar: 275
Kayıt: 01 Nis 2006 [ 23:15 ]

Mesaj gönderen Kenshin Himura »

:twisted: olum bak zati internet kafedeyim su yazıyı okurken senn avatarı bi elimle kapatmak zorunda kalıom herkez bana bakıyo bak döverim söverim haaaa :twisted:

Siyah_Beyaz
Kurucu Yetkili
Kurucu Yetkili
Mesajlar: 1424
Kayıt: 22 Kas 2005 [ 12:52 ]

Mesaj gönderen Siyah_Beyaz »

cidden şu avatarı bi değiştirsen be

Kullanıcı avatarı
CaTaFaLQuE
Forum iğrenci
Mesajlar: 110
Kayıt: 02 Nis 2006 [ 14:45 ]

Mesaj gönderen CaTaFaLQuE »

Maalesef bu avatar benim karakterimdir.Değişemem. :D

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6093
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

Nasıl bir avatar bilmem ama senin üyeliğinin yanına +18 yazmak gerekecek valla CaTaFaLQuE+18 nasıl??? :D
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
CaTaFaLQuE
Forum iğrenci
Mesajlar: 110
Kayıt: 02 Nis 2006 [ 14:45 ]

Mesaj gönderen CaTaFaLQuE »

evet çoluk çocukla uğraşamam üye adımın yanına +18 yazarsanız sevinirim :P

Cevapla