WiNDoWs XP'NiZ ViSTA GiBi OLSuN_Vista Transformation Pack 4.

Telif hakları yasasını ihmal etmeden her türlü programı paylaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
sıfır
Ayrıcalıklı Üye
Ayrıcalıklı Üye
Mesajlar: 2292
Kayıt: 23 Kas 2005 [ 20:20 ]

WiNDoWs XP'NiZ ViSTA GiBi OLSuN_Vista Transformation Pack 4.

Mesaj gönderen sıfır »

yeni ve problemlerinden temizlenmis vista beta2 arayuzu deneyin begeneceksiniz vazgecemeyeceksiniz


Resim

indir freeware 15mb yaklasik
LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!

alternat,f link::::

LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!



Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6101
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

Valla nerden buldun bilimotreum ama sağolasin mythbuster belki kullanmak isteyenler olabailir ben beta sürümleri kullanmam pek.
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Siyah_Beyaz
Kurucu Yetkili
Kurucu Yetkili
Mesajlar: 1424
Kayıt: 22 Kas 2005 [ 12:52 ]

Mesaj gönderen Siyah_Beyaz »

VSaBaH yazdı:Valla nerden buldun bilimotreum ama sağolasin mythbuster belki kullanmak isteyenler olabailir ben beta sürümleri kullanmam pek.
anladığım kadarıyla vista beta2'nin arayüzü yani pack beta değil

Kullanıcı avatarı
CaTaFaLQuE
Forum iğrenci
Mesajlar: 110
Kayıt: 02 Nis 2006 [ 14:45 ]

Mesaj gönderen CaTaFaLQuE »

güzelmiş lem bu tavsiye ederim

Kullanıcı avatarı
MeQueR
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 546
Kayıt: 03 Haz 2006 [ 20:17 ]

Mesaj gönderen MeQueR »

güsel güsel... de ben tam sürüm gibi bişiyi çıkana kadar beklemeyi tercih ediyom :lol: uraşamam şimdi betaylan alfaylan felan ;-)

Kullanıcı avatarı
sıfır
Ayrıcalıklı Üye
Ayrıcalıklı Üye
Mesajlar: 2292
Kayıt: 23 Kas 2005 [ 20:20 ]

Mesaj gönderen sıfır »

tmm sen bilin kardeş...

Kullanıcı avatarı
MeQueR
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Mesajlar: 546
Kayıt: 03 Haz 2006 [ 20:17 ]

Mesaj gönderen MeQueR »

ben biliyim tabi buranın agası benim :lol: .lol: (buranın agası vsabah tır ben şaka yapıyom :lol: )

Kullanıcı avatarı
foa_61
Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar: 29
Kayıt: 30 Eyl 2006 [ 18:03 ]

Mesaj gönderen foa_61 »

arkadasım çok saol tşk ederim çok güzel görünüyor deneyince güzel olduğunu anlayacağıma eminim tşk ederim... :-)

Kullanıcı avatarı
MaviGitar
Ayrıcalıklı Üye
Ayrıcalıklı Üye
Mesajlar: 397
Kayıt: 18 Eyl 2006 [ 19:57 ]

Mesaj gönderen MaviGitar »

mythbuster, paylaşım için saol. bişiy sorcam bu arayüzü sen kurup kullandın mı?! bende vermiştim bi tane vista ara yüzü kullanmıştım sorunsuz çalışıyodu. bi cvp verirsen hemen indircem

Cevapla