Java Script Bankası 2.2

Tasarımla ilgili her türlü program için yardımlaşma forumu.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6099
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Java Script Bankası 2.2

Mesaj gönderen VSaBaH »

:arrow: LİNKİ GÖREBİLMEK İÇİN LÜTFEN KAYIT OL VEYA GİRİŞ YAP!
LİNK DEĞİŞTİRİLMİŞTİR...

İşte link burada siteye yönlenerek programı indiryosunuz...
Freeware bir yazılımdır...
En son VSaBaH tarafından 27 Eki 2006 [ 18:44 ] tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.


 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
amsy
Kurucu Yetkili
Kurucu Yetkili
Mesajlar: 243
Kayıt: 19 Şub 2006 [ 02:45 ]

Mesaj gönderen amsy »

valla hocam güzel birşey saolasın...

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6099
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

Benim 1 numaralı java programım programda java kodları belirli gruplara ayrılmış ve kodların sitenizdeki görünümleri önizlemeli olarak görüntülenebiliyor...

valla hocam güzel birşey saolasın...
Beğendiğine sevindim ;-)
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
meyra
Ayrıcalıklı Üye
Ayrıcalıklı Üye
Mesajlar: 419
Kayıt: 21 Eyl 2006 [ 22:24 ]

Mesaj gönderen meyra »

Volkan Abi eklediğin dosyada virüs var :!: :!: :!: Bilgisayarıma virüs girdi :-( :shock:

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 6099
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Mesaj gönderen VSaBaH »

meyra yazdı:Volkan Abi eklediğin dosyada virüs var :!: :!: :!: Bilgisayarıma virüs girdi :-( :shock:

Ne diyorsun sen gerçekten mi..???
Hemen linki değiştiriyorum..

Virüsü temizledin mi temizleyemediysen yardımcı oluyum.. Bu arada benim bilgisayarda bir virüse rastlamadı ama yine de linki değiştirelim..

İLK MESAJDAKİ LİNK DEĞİŞTİRİLMİŞTİR...
 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...


Resim

Kullanıcı avatarı
meyra
Ayrıcalıklı Üye
Ayrıcalıklı Üye
Mesajlar: 419
Kayıt: 21 Eyl 2006 [ 22:24 ]

Mesaj gönderen meyra »

Gerçekten girdi. 2 adet :-? . Sildim. Benim bilgisayar virüse rastladı mı uayarı gönderir. Bende silerim

Kullanıcı avatarı
amsy
Kurucu Yetkili
Kurucu Yetkili
Mesajlar: 243
Kayıt: 19 Şub 2006 [ 02:45 ]

Mesaj gönderen amsy »

evet virüs var...amma trojen tarzında

Kullanıcı avatarı
emre
Bağımlı Üye
Bağımlı Üye
Mesajlar: 115
Kayıt: 22 Kas 2005 [ 00:31 ]

Mesaj gönderen emre »

meyra yazdı:Volkan Abi eklediğin dosyada virüs var :!: :!: :!: Bilgisayarıma virüs girdi :-( :shock:

Meyra dediği konu şu;
Bi ara chm uzantılı yardım dosyalarına virüs ekleyenler oldu.Ondan sonra antivirüs program yapımcıları da haliye bunu database lerine (kayıtlarına) ekledi.
Bazı antivirüs programları bu tip dosyalarının bazılarını virüs olarak görüyor.Bu versiyon ilk yayınlandığı zaman program sitelerinde,yorum kısımlarında bazı kullanıcılarda bunu dedi.

Fakat şu var.Bu dosya virüs olduğunu zannetmiyorum.Bu dosyanın uzantısı biraz şüpheli olduğu için,bazı antivirüs programları uyarı veriyor.

Bi ara ben hatta bu programın yapımcısıyla konuşuyordum.Fikir alış verişi mayetinde.Ben Serhat a demiştim.Bu chm den vazgeç.Çünkü bazı virüsleri bu uzantının içine koyuyorlar diye anlatmıştım.
Hatta aklımda bi ara benim delphi ile bu programı yapmak vardı.Ama serhat ile iletişimimiz koptu ne olduysa....Görüşemez olduk.Mail attım,cevap da gelmemişti.Herhalde sonrada bu programı ileri sürümünü yayınlamaktan vazgeçti tahminimce...

Kullanıcı avatarı
En[G]in
Fanatik Üye
Fanatik Üye
Mesajlar: 1740
Kayıt: 19 May 2018 [ 23:12 ]

Mesaj gönderen En[G]in »

way way way ne oluyor yaa tuhhh adminde viruslu link werdiyaa heheheheh:D abicim walla gusel begendim tesekurler (yalnıs gezginlere dikkat et reklama benzior)

Cevapla